Головна
  Про журнал
  Редакційна колегія
  Етична політика журналу
  Вимоги
  Архів
  Підписка
  Контакти
  Колонка редактора
  Партнери
  Оголошення
 
 
2013, № 2

Самолюк А. А. Інтенсифікація творчої роботи учнів молодших класів

Самолюк А. А., аспірантка, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди.

Анотація
У статті визначено й схарактеризовано основні психолого-педагогічні механізми й теоретичні підходи до активізації творчої активності учнів основної школи у процесі туристсько-краєзнавчої роботи, виокремлено змістові аспекти педагогічного керівництва дозвіллєвою діяльністю дитини в навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.
Також описано головні принципи активізації творчої активності учнів основної школи. Доведено, що кінцевою метою формування творчої активності учнів основної школи у процесі туристсько-краєзнавчої роботи в загальноосвітньому навчальному закладі є формування в їхній свідомості цілісної наукової картини світу, ціннісних категорій, ідей та переконань щодо навколишнього середовища – соціального і природного, набуття відповідних знань, вироблення вмінь і навичок з його вивчення й охорони та їх застосування у процесі туристсько-краєзнавчої роботи. 

Ключові слова: особистість, краєзнавча робота, теоретичні підходи, принципи, учні основної школи, творча активність, загальноосвітній навчальний заклад.

Література

  1. Сухомлинський В. О. Вибрані твори : в 5-и т. / Василь Олександович Сухомлинський ; ред. кол.: Дзеверін О. Г. (голова), Черпін­ський М. В. та ін.] – К. : Рад. шк. – 1977. – Т. 4. – 640 с.
  2. Соловей М. В. Туристично-краєзнавча робота у сучасному навчальному закладі / М. В. Соловей // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди» :  наук.-теор. зб. – Переяслав-Хмельницький : ПП «СКД», 2009. – С. 102 – 104.
  3. Бех І. Д. Виховання особистості : у 2-х кн. / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2003. –  Кн. 1: Особистісно орієн­­­­тований підхід: теоретико-технологічні засади: наукове видання. – 280 с.
  4. Леонтьев А. Н. Проблемы развития психики / А. Н. Леонтьев. – М. : Просвещение, 1972. – 436 с.
  5. Выготский Л. С. Мышление и речь. Избранные психологические исследования / Л. С. Выготский. – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1956. – 567 с.
  6. Рубинштейн С. Л. Принципы и пути развития психологии / С. Л. Рубинштейн. – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1959. – 354 с.
  7. Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте / Л. И. Божович. – М. : Просвещение, 1968. – 356 с.
  8. Максименко С. Д. Психологія особистості / С. Д. Максименко. – К. : Вид. ТОВ КММ, 2007. – 296 с.
  9. Максименко С. Д. Общая психология /  С. Д. Максименко. – К. : Ваклер, 2004. – 523 с.
  10. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1976. – 416 с.
  11. Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання / І. Д. Бех. – К. : ІЗМН, 1998. – 204 с.
  12. Вайнцвайг П. Десять заповедей творческой личности ; пер. с англ. / П. Вайцвайг – М. : Прогресс, 1990. – 187 с.
  13. Пустовіт Г. П. Позашкільна освіта та виховання: теоретико-дидактичний аспект: монографія / Г. П. Пустовіт – Миколаїв : Вид-во МДУ ім. В. О. Сухомлинського, 2010. – К. 1. – 379 с.

Повний текст (PDF)...>>

 
 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012 – 2014