Головна
  Про журнал
  Редакційна колегія
  Етична політика журналу
  Вимоги
  Архів
  Підписка
  Контакти
  Колонка редактора
  Партнери
  Оголошення
 
 
2013, № 4

Хорган Т. Р. Новий погляд на роль державної політики та управління в американській вищій освіті

DOI: 10.12958/EPS.4(159).Horgan_T_R

Хорган Т. Р., MPA (магістр державного управління), президент і головний виконавчий директор Ради коледжів та університетів штату Нью-Гемпшир, США.

Анотація
У статті обґрунтовано необхідність розробки нової державної політики, спрямованої на розв’язання нагальних питань американської вищої освіти: створення нової системи акредитації, функціонування освіти в умовах зростання її вартості, обмеження федерального фiнансування освітніми галузями, які вiдповiдають потребам ринку праці, визнання академічної успішності та подальшого працевлаштування як критеріїв оцінювання якості роботи ВНЗ тощо.Зміни в управлiннi вищою освітою США призвели до того, що члени наглядових рад відтепер беруть участь у функціонуванні тих сфер життя навчального закладу, які раніше завжди належали до компетенції лише адміністрації та/або викладачів. Це, а також проголошена федеральним урядом необхідність реформування усталеної системи акредитації національної системи вищої освіти з метою акомодації нових моделей її функціонування визначають тi галузі, які чекають на розробку нової державної політики.

Ключові слова: вища освіта, державна політика, управління, нагляд, контроль, наглядова рада, місцеві та федеральні органи влади, акредитація.

Література

  1. How Boards Oversee Educational Quality: a Report on a Survey on Boards and the Assessment of Student Learning. Washington: Association of Governing Boards of Universities and Colleges. 2010. Retrieved from http://www.agb.org. (eng)
  2. Floyd C. E. Know Your Competitor: Impact of for Profit Colleges on the Higher Education Landscape. New Directions for Higher Education. No. 140. Pp. 121 – 129. (eng)
  3. Kelderman E. Obama’s Accreditation Proposals Surprise Higher-Education Leaders. The Chronicle of Higher Education. 2013. Retrieved from http: //chronicle.com/article/Obamas-Accreditation/137311. (eng)
  4. Kiley K. High Stakes in the Boardroom. The University of Virginia Magazine. 2013. Retrieved from http://uvamagazine.org/features/article/
    high_stakes_in_the_boardroom. (eng)
  5. Kiley K. Vermont Group Proposes Making More of Flagship University’s Board Private. Inside Higher Education. 2012. Retrieved from http://www.insidehighered .com/ news/2012/07/25/vermont-group-proposes-making-more-flagship-universitys-board-private. (eng)
  6. Kiley K. Votes of no Confidence Proliferate but their Impact Seems Minimal. Inside Higher Education. 2013. Retrieved from http://www.insidehighered.com/news /2013/04/23/votes-no-confidence-proliferate-their-impact-seems-minimal. (eng)
  7. Kingdon J. W. Agendas, Alternatives, and Public Policies. Boston : Longman. 2011. 253 p. (eng)
  8. Pusser B., Slaughter S., Thomas S. L. Playing the Board Game: An Empirical Analysis of University Trustee and Corporate Board Interlocks. Journal of Higher Education. 2006. No. 77 (3). Pp. 387 – 413. (eng)
  9. Snair S. What Colleges Could Learn from the Real Estate Crash. Journal of College Admission. 2010. No. 208. Pp. 4 – 5. (eng)
  10. Reports and Surveys. Association of Governing Boards. Retrieved from http://agb.org/reports/2010/2010-policies-practices-and-compositiongoverning-boards-public-colleges-and-universities. (eng)
  11. Weisbrod B. A., Asch E. D. The Truth about the “Crisis” in Higher Education Finance. Change. The Magazine of Higher Learning. 2010. Retrieved from: http://www.changemag.org/Archives/Back%20Issues/January–February,2020/10/full-the-truth.html. doi: 10.1080/00091380903449086. (eng)

Повний текст (PDF)...>>

 
 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012 – 2014