Головна
  Про журнал
  Редакційна колегія
  Етична політика журналу
  Вимоги
  Архів
  Підписка
  Контакти
  Колонка редактора
  Партнери
  Оголошення
 
 
2012, № 4

Ужченко І. Ю., Григор'єва І. О. ТОП -5 емоційно - поведінкових розладів дітей і підлітків , спричинених переглядом мультфільмів

Ужченко І. Ю., кандидат психологічних наук , доцент кафедри дефектології та психологічної корекції Інституту педагогіки і психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка .

Григор'єва І. О., кандидат педагогічних наук , доцент кафедри дефектології та психологічної корекції Інституту педагогіки і психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка .

Анотація
Статтю присвячено одній із актуальних проблем дитячої психології й патопсихології – емоційно-поведінковим розладам дітей і підлітків. Автори аналізують найбільш поширені в дитячій популяції розлади: агресивна й демонстративна поведінка, затримка психічного й мовленнєвого розвитку, порушення статеворольової ідентифікації й девіантні моделі поведінки. Відображено вплив перегляду психологічно небезпечних мультиплікаційних фільмів на емоційний стан дитини й поведінкові акти з метою психопрофілактичної роботи зі збереження психічного здоров'я дитини.

Ключові слова: патопсихологія, мультиплікаційні фільми, девіантна поведінка, порушення статеворольової ідентифікації.

Література

  1. Бандура А. Подростковая агрессия: изучение влияния воспитания и семейных отношений / А. Бандура, Р. Уолтерс; пер. с англ. Ю. Брянцева, Б. Красовский. – М. : Апрель Пресс : ЭКСМО - Пресс, 2000. – 508 с.
  2. Заосторцева М. Н. Агрессивность дошкольников: коррекция поведения / М. Н. Заосторцева, Н. В. Перешеина. – М. : ТЦ Сфера, 2006. – 112 с. – ( Библиотека практического психолога ).
  3. Романов А. А. Направленная игротерапия агрессивности у детей: альбом диагностических и коррекционных методик / А. А. Романов. – М . : «Романов», 2001. – 48 с. – ( Серия «Игровая терапия для детей и взрослых»).
  4. Міронова С. П. Основи корекційної педагогіки: навч.- метод. посіб. / С. П. Міронова, О. В. Гаврилов, М. П. Матвєєва. – Кам'янець-Подільський: Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т імені Івана Огієнка, 2010. – 264 с.
  5. Лебединская К. С. Основные вопросы клиники и систематики задержки психического развития / К. С. Лебединская // Дефектология. – 2006. – № 3. – С. 15 – 27.
  6. Фадина Г. В. Диагностика и коррекция задержки психического развития детей старшего дошкольного возраста: учеб.-метод. пособие / Г. В. Фадина. – Балашов : «Николаев», 2004. – 68 с.
  7. Столин В. В. Самосознание личности / В. В. Столин. – М . : Изд-во МГУ, 1983. – 286 с.
  8. Мухина В. С. Особенности идентификации с собственным «Я». Кризис личности в отрочестве / В. С. Мухина // Возрастная психология: Феноменология развития, детство, отрочество. – М ., 1998. – С. 398 – 408.
  9. Кікінежді О. М. Формування гендерної культури молоді: наук.-метод. матеріали до тренінгової програми: навч. посіб. / О. М. Кікінежді, О. Б. Кізь . – Т. : Навч. кн. –
    Богдан, 2006. – 160 с.
  10. Дефектологічний словник: навч. посіб. / за ред. В. А. Бондаря, В. М. Синьова. – К. : «МП Леся», 2011. – 528 с.
  11. Подласый И. П. Курс лекций по коррекционной педагогике: учеб. для студ. пед. училищ и колледжей, обучающихся по группе спец. 0300 «Образование» /
    И. П. Подласый. – М. : Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2006. – 350 с.

Повний текст (PDF)...>>

 

 

 

 

 
 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012 – 2014