| 
               Пинзеник О. М. Краєзнавчо-туристська діяльність в дошкільному закладі  
              Пинзеник О. М., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і методики дошкільної освіти Мукачівського державного університету.  
              Анотація  
              Статтю присвячено вивченню впливу краєзнавчо-туристської роботи на світогляд та культурний розвиток дітей. Краєзнавство в поєднанні з туризмом має важливе значення для засвоєння дітьми елементарних знань з основ наук, активного пізнання навколишнього світу, набуття навичок дослідницької діяльності, формування моральних рис особистості. Особливу увагу приділено визначенню форм організації роботи, функціям сучасного туризму та реалізації загальнопедагогічних принципів. Використання краєзнавчо-туристської роботи в дошкільному закладі є важливим засобом формування життєвої компетентності дитини.  
              Ключові слова: краєзнавство, туризм.  
              Література  
              
                -  Андрущенко Т.  Туризм – нетрадиційна форма оздоровлення / Т. Андрущенко // Дошкільне виховання. – 2007. – № 7. – С. 19 – 20. 
 
                -  Грицишина Т. Маленькі туристи (краєзнавство – дошкільникам) / Т. Грицишина // Дитячий садок. – 2002. – № 40. – С. 5 – 7. 
 
                -  Круцевич Т. Ю. Оптимізація рухової активності дітей старшого дошкільного віку в процесі туристсько-краєзнавчої діяльності / Т. Ю. Круцевич // Гуманітарн. вісн. ДВНЗ «Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький : ПП «СКД», 2008. – С. 88 – 90. 
 
                -  Мамонова Ю. Н. Программа краеведческо-туристской деятельности в детском саду / Ю. Н. Мамонова // Отечество. – M., 1995. – 40 c. 
 
                -  Пангелова Н. Є.  Фізична підготовка дітей старшого дошкільного віку в процесі занять з елементами туризму / Н. Є. Пангелова, Д. С. Мазоха // Гуманітарн. вісн. ДВНЗ «Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-т імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький : ПП «СКД», 2008. – С. 98 – 100. 
 
                             
                Повний текст  (PDF)...>>                |