Головна
  Про журнал
  Редакційна колегія
  Етична політика журналу
  Вимоги
  Архів
  Підписка
  Контакти
  Колонка редактора
  Партнери
  Оголошення
 
 
2012, № 5 – 6

Кобрій О. М. Сучасні технології реалізації змісту педагогічних

Кобрій О. М., кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри загальної педагогіки да дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.

Анотація
У статті розкрито різні технології реалізації змісту педагогічних дисциплін. Розглянуто особливості їх упровадження у практику ВНЗ упродовж другої половини ХХ – початку ХХІ ст., що стимулювали виховне та розвивальне навчання й дозволяли забезпечити студентові статус суб'єкта. Особливу увагу приділено виявленню переваг та недоліків фронтальної та індивідуальної діяльності, а також засобам їхньої компенсації, умовам, за яких упрова­дження згаданих форм роботи стало можливим. Автором розглянуто форми роботи, які набули поширення в ХХІ ст. та висвітлено перспективи їхнього подальшого розвитку.

Ключові слова: технології, зміст педагогічних дисциплін, суб'єкт.

Література

  1. Зязюн І. Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти / І. Зязюн // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. – 2005. – № 25. – С. 13 – 18. – Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/853/1/05ziasno.pdf
  2. Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. / Ілона Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
  3. Підласий І. Практична педагогіка або три технології : інтерактивний підр. для педагогів ринкової системи освіти / І. Підласий. – К. : Видав. дім   «Слово», 2004. – 616 с.
  4. Чепіль М. Педагогічні технології : навч. посіб. / Марія Чепіль, Надія Дудник. – К. : Академвидав, 2012. – 224 с.

Повний текст (PDF)...>>

 

 
 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012 – 2014