Кобрій О. М. Сучасні технології реалізації змісту педагогічних
Кобрій О. М., кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри загальної педагогіки да дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.
Анотація
У статті розкрито різні технології реалізації змісту педагогічних дисциплін. Розглянуто особливості їх упровадження у практику ВНЗ упродовж другої половини ХХ – початку ХХІ ст., що стимулювали виховне та розвивальне навчання й дозволяли забезпечити студентові статус суб'єкта. Особливу увагу приділено виявленню переваг та недоліків фронтальної та індивідуальної діяльності, а також засобам їхньої компенсації, умовам, за яких упровадження згаданих форм роботи стало можливим. Автором розглянуто форми роботи, які набули поширення в ХХІ ст. та висвітлено перспективи їхнього подальшого розвитку.
Ключові слова: технології, зміст педагогічних дисциплін, суб'єкт.
Література
- Зязюн І. Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти / І. Зязюн // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. – 2005. – № 25. – С. 13 – 18. – Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/853/1/05ziasno.pdf
- Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. / Ілона Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
- Підласий І. Практична педагогіка або три технології : інтерактивний підр. для педагогів ринкової системи освіти / І. Підласий. – К. : Видав. дім «Слово», 2004. – 616 с.
- Чепіль М. Педагогічні технології : навч. посіб. / Марія Чепіль, Надія Дудник. – К. : Академвидав, 2012. – 224 с.
Повний текст (PDF)...>>
|