Головна
  Про журнал
  Редакційна колегія
  Етична політика журналу
  Вимоги
  Архів
  Підписка
  Контакти
  Колонка редактора
  Партнери
  Оголошення
 
 
2013, № 2

Певна С. Є. Основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб’єктної позиції студентів

Певна С. Є., аспірантка, ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”.

Анотація
Статтю присвячено розгляду основних підходів до викладання англійської мови в контексті формування суб’єктної позиції студентів. Автором розглянуто три підходи до навчання англійської мови: комунікативний, інтенсивний та лінгвокультурологічний. У результаті дослідження було виявлено переваги та недоліки всіх трьох методик, унаслідок чого автор дійшов висновку, що для досягнення мети формування суб’єктної позиції студентів засобами англійської мови неможливо зупинити свій вибір на будь-якій із цих  методик (підходів), а треба вибірково, комбіновано та гармонійно використовувати окремі елементи кожної з них залежно від ситуації.

Ключові слова: метод, мотивація, освітня діяльність, підхід, принцип.

Література 

  1. Буланова-Топоркова М. В. Педагогика и психология высшей школы / М. В. Буланова-Топоркова. – Рн/Д : Феникс, 2006. – 512 с.
  2. Маслова В. А. Лингвокультурология / В. А. Маслова. – М. : Академия, 2001. – 208 с. 
  3. Мильруд Р. П. Современные концептуальные принципы коммуникативного обучения ИЯ / Р. П. Мильруд, И. Р. Максимова // Иностр. языки в школе. – 2000. –  № 4.
  4. Савченко С. В. Субъектность личности в контексте социально-педагогического подхода / С. В. Савченко / Социальная педагогика: теория и практика. – 2005. – № 3. – С. 9 – 13.
  5. „Общеевропейские компетенции владения иностранным языком: изучение, преподавание, оценка” (Common European Framework of Reference: Learning, Teaching, Assessment). – Страсбург, 1996.

Повний текст (PDF)...>>

 
 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012 – 2014