Ларіна Т. В. Освітньо-професійні компоненти програми підготовки фахівців електромеханічних спеціальностей у технічних коледжах Німеччини
Ларіна Т. В., здобувач кафедри педагогічної майстерності Київського міжнародного університету.
Анотація
У статті розглянуто освітньо-професійні компоненти програми підготовки фахівців електромеханічних спеціальностей у технічних коледжах Німеччини, які досліджено в аспекті формування фахових компетенцій на прикладі навчального плану дворічного коледжу Федеральної землі Гессен. За сферами підготовки фахівців електромеханічних спеціальностей освітньо-професійна програма поділена на обов’язкову, професійну й виконання проектної роботи. Проведено компетентно-структурний аналіз навчальної сфери програми підготовки фахівців електромеханічних спеціальностей у технічних коледжах Німеччини. Зазначені освітньо-професійні компоненти програми підготовки майбутніх фахівців спрямовані на формування фахових компетенцій і є відповідними напряму підготовки з адекватно-лабільною структурою системи навчання. Фахівці електромеханічних спеціальностей у технічних коледжах Німеччини у процесі навчання набувають фахової компетентності, яка відповідає сучасним технічним та соціально-економічним вимогам розвитку держави.
Ключові слова: освітньо-професійні компоненти, фахові компетенції, фахівці електромеханічних спеціальностей, технічні коледжі Німеччини.
Література
- Єремеску Л. Цільові установки навчального закладу: сучасні підходи до реалізації / Л. Єремеску, Б. Рева, Л. Мартинюк // Освіта. Технікуми, коледжі : навч.-метод. журнал. – К., 2010. – № 2 (26). – С. 7 – 8.
- Мойсенюк Н. Є. Педагогіка / Навчальний посібник / Н. Є. Мойсенюк. – 5-е вид., доп. і переробл. – К., 2007. – 656 с.
- Бордовская Н. В. Педагогика : учеб. пособие / Н. В. Бордовская, А. А. Реан. – СПб. : Питер, 2008. – С. 105 – 108.
- Lehrplan fьr Zweijдhrige Fachschule Fachbereich Technik Fachrichtung Elektrotechnik / Hessisches Kulturministerium. – Wiesbaden, 2011. – Режим доступу : <http://www.berufliche. bildung.hessen.de>.
Повний текст (PDF)...>>
|